HaPpY BiRthDaY..AyaH!!


Salam.

20 February. Hari ini birthday ayah. Nama ayah saya Jais bin Mohd Deros. Sekarang ni ayah saya bekerja di Yanbu, Arab. Kesian ayah saya kena menyambut birthday dia kat sana. alaaa... tak dapatlah saya dan adik2 celebrate dan makan kek bersama-sama ayah.emmm...

Saya selalu rindu pada ayah saya.Tapi tak pe...saya, adik2 dan ibu selalu chatting dengan ayah saya. Kami guna Skype atau YM.selalunya kami nampak muka ayah sangat terang dan jelas. Ayah hensem..hehehe.. (ayah selalu cakap dia hensem...ayah tu perasan, ibu selalu cakap macam tu..hehe..) Kami dapat berbual dengan ayah dengan jelas juga. ok lah tu...
Oklah, akhir sekali saya dan adik-adik nak ucap Selamat HAri Lahir untuk ayah saya yang tersayang.Semoga panjang umur dan murah rezeki. Kami sayang sangat pada ayah!!



Oh ye, semalam petang kami ada belikan ayah present. Tapi ibu cakap tak sempat nak kirim kawan ayah. Ibu sedih dan saya pun sedih jugak. Nampaknya ayah dapat present tu lambatlah..

Ok ayah...babai!! Wassalam.

No comments:

Post a Comment

my name