Untuk Ibunda Tersayang..



SELAMAT HARI IBU!!!


Akak nak ambil kesempatan ini untuk ucapkan Selamat Hari Ibu untuk ibu tersayang. Akak akan berusaha menjadi anak yang baik dan sentiasa mendengar kata2 dan nasihat ibu. Akak dan adik2 ada surprise untuk ibu....esok tau!!!






I LOVE YOU IBU!!!

Rombongan Ke Hutan Bandar dan Zoo


Assalamualaikum...
Jumpa lagi di entry saya kali ini....
Walaupun aktiviti saya ini dah lama berlalu dan dah basi pun... Tapi saya nak ceritakan juga di entry saya ini.Ye lah... takde idea lah tu namanya..hehehe..
OKlah kawan2 pada bulan lepas,saya dan rakan-rakan pergi rombongan di hutan bandar dan Zoo Johor.Pada mulanya,saya bertolak dari sekolah ke hutan bandar pada pukul lapan pagi dengan menaiki bas.Yahoo..bestnyer..Jom kita pergi hutan bandar!!

Sampai nya di Hutan Bandar, saya teringat ibu pernah bagitahu saya yang ibu pernah bawa saya ke sini. Masa tu..saya kecil lagi..manalah nak ingat.Di sana terdapat taman permainan dan kolam renang.Tetapi kolam itu ditutup pada hari itu mungkin kerja pembaikan sedang dijalankan.Jadi, kami hanya bermain di taman permainan sahaja.Tak banyak pun gambar-gambar yang saya ambil.Takde cameragirl yang terer lah..
Lepas itu, kami pun pergi ke Zoo Negeri. Saya dah banyak kali ke sini dengan ayah dan ibu. Tapi pergi dengan kawan2 seronoknya lain sikit..kan..kan..Tapi masa tu saya ingat pesan ibu supaya berhati-hati dan jangan terlalu seronok sangat.
Untuk makan tengahari dan solat zuhur, kami pergi ke Mesjid Sultan Abu Bakar. Saya teringat semasa bersama ayah.. mesti ayah singgah ke mesjid ini untuk solat di sini.

Kami sampai ke Pasir Gudang pada pukul 3ptg.Sekejap je kan.. Tapi menarik juga.
Oleh kerana cerita ni dah lama...so layan je lah gamba2 saya dan kawan2 saya di bawah ini...


Haa ini lah kawan saya....Namanya Amieratul Hannani bersama adiknya.

Ini pula kawan baik saya juga namanya Nur Arfa.Sebab ada dialah rombongan ni jadi seronok!!



Ini tengah beratur nak ambil makanan

Antara gambar2 yg sempat saya ambil di Zoo Negeri Johor





aik!! kucing pun ada lah...hihi

Wassalam...