Tag!!!

Assalamualaikum...ini la tag pertama saya yang dibagi oleh salah seorang kenalan saya.Dah lama saya simpan tag ini.Barulah ada kesempatan untuk menjawab tag di bawah ini.

Reminder : Don't read ahead unless you fill above names first!

1.Ibu

2.Ayah

3.Arfa

4.Aznida(saudara)

5.Amzar(adik)
Question 1 : How do you meet 1?

= semasa beliau melahirkan saya.

Question 2 : On the Scale of 1 - 10,how you rate yourrelationship with no 1?

=10+++...boleh tak gitu??

Question 3 : How long have you known 4?

=Hei!dia kan saudara saya!mestilah sedari kecil..

Question 4 : How do you know number 3?

= dia ni best friend saya.Saya berkawan dengannya semenjak saya di tahun 1. So,dah 4 tahun laa..

Question 5 : Where 5?

= duduk sebumbung dengan saya lah..

Question 6 : A Fact about number 1?

= dia ibuku yang amatku cintai.Seorang yg baik.Selalu merendah diri.Ibu selalu ajar saya jangan bersikap sombong dan tinggi diri kerana manusia semua hamba Allah.I luv U ibu..

Question 7 : Who is no 4 going out with?

= dgn kuarga dia lah..

Question 8 : What does no 1 do for living?

= ibu bekerja di NatOleo.

Question 9 : Would you live with number 3?

= emm..jumpa di sekolah aje

Question 10 : What do you like about no 2?

=Itu kan ayah saya...mestilah saya suka dan sayang padanya...Ayah seorang yg simple.Saya doakan ayah cepat sembuh yer..

Question 11 : Do you miss number 5?

=Rindu??.hari-hari tengok batang hidung dia.

Question 12 : Would you make out with number 4?

=Suka chatting n tukar2 emel ngan dia

Question 13 : What's your opinion of number 2?

=Ayah seorang yg simple,baik,garang,penyanyang,kelakar dan hensem...hehehe.. ayah selalu cakap dia hensem..hehe
Question 14 : What is your fav memory with number 5?

= Tengok amzar takut sangat mandi kolam.Masa tu dia umur 3 tahun.mengiggil2 badan dia.hehehe...kelakar sungguh

Question 15 : What would you do if number 1 going out with number 2?

=Mestilah happy...sebab dapat tumpang ikut sama!

Question 16 : ever had a long conversation with number 5?

= bukan long conversation tapi long fighting..acah jer..

Question 17 : have you ever slept at number 2's house?
= Bertahun-tahun saya tidur rumah ayah saya.

Question 18 : Do you hang out with number 3 often?

= yup.tapi time sekolah jer..

Question 19 : Who do you known the longest?
= 1 & 2

Question 20 : How often do you talk to number 1?
= kerap sangattt!!

Question 21 : What about number 2?

= samalah...

Question 22 : Have you ever thought 3 more than a friend?

=Ya!sebab dia sahabat sejati saya

Question 23 : May be you want to go out for a date with number 5?

=Tak kan nak date dengan adik saya.

Question 24 : Do you dream about number 2?

= Saya impikan ayah saya sihat dan kembali ceria.

Question 25 : What did number 4 did to you that you never forget?

= dia menghadiahkan saya sepasang baju kurung pink.cantik sangat sebab itu warna kegemaran saya.

Question 26 : What have you done to number 1 that he/she never forget?

=Saya masih perlu buktikan kepada 1 dan 2 yang saya akan berjaya dalam pelajaran...InsyaAllah.

Question 27 : What is number 3's hobby?

=Hobi dia sama dengan saya,baca novel

who do you want to tag :
-Aznida(kak noni)
-Acik Yus

-Syahirah

-Cik Is

-Ibu

-Amirah Aqilah
Hehehe...boleh percaya ke mereka ni layan tag yang saya tujukan pada mereka ni.Amik jangan tak amik...Wassalam.

No comments:

Post a Comment

my name